Cum sunt pasagerii companiilor aeriene, în funcție de naționalitate

Fiecare dintre noi este unic în felul său. Unele obiceiuri însă, date de cultură și mediul în care trăim, determină – inconștient, similitudini. Au observat-o însoțitoarele de bord, care întâlnesc și interacționează cu sute de oameni într-o zi de lucru. Iar ele ne fac un rezumat și ne spun cum sunt pasagerii companiilor aeriene, în funcție de naționalitate:

Cum sunt pasagerii companiilor aeriene, în funcție de naționalitate
Cum sunt pasagerii companiilor aeriene, în funcție de naționalitate

Americanii

Au întotdeauna un comportament adecvat, respectând toate regulile de la bord și din aeroport. Nu beau și nu mănâncă mult și sunt doar ușor cam zgomotoși, când călătoresc în grupuri mai mari. Lucru dealtfel de înțeles, chiar pardonabil. Toți facem asta.

Europenii

Educați, dar amatori de mâncat și băut în cantități mai mari, în special când vine vorba de alcool (vinuri). Iar pentru însoțitoarele de bord, pasagerii care comandă non-stop nu sunt neaapărat un motiv de bucurie. Tot echipajele de zbor au și un top al celor mai aglomerate și solicitante sectoare: Franța, Italia și Germania.

Rușii

Nu se dezic de vodka nici în avion. Dealtfel, mulți dintre ei aduc licoarea de la sol. De înțeles, dacă stăm să ne gândim cât de mici sunt sticlele de la bord…

Englezii

Politicoși, mari amatori ai cărnii de vită, ai ginului tonic și vinului. Iar când vine vorba de cele din urmă, nu sunt rare cazurile în care ajung să fie în stare de ebrietate și o bătaie de cap pentru însoțitoarele de bord.

Australienii

Vezi englezii :).

Israelienii

Întotdeauna aflați în căutarea unei interlocutor pentru o conversație.

Indienii

Printre cei mai complicați. Dacă fac parte din clasa muncitoare, întotdeauna consumatori de alcool în exces. În plus, mărturisesc însoțitoarele de bord, nu folosesc toaletele corespunzător.
La polul opus, indienii care fac parte din pătura superioară a societății sunt veșnic nemulțumiți și pretențioși.  

Chinezii și japonezii

Preferații însoțitoarelor de bord. Întotdeauna fericiți cu ce li se oferă, singurul lor minus fiind cel al bagajelor numeroase, inclusiv cumpărături din duty-free. La fel și în cazul japonezilor, despre care însă nu poți știi când sunt nemulțumiți, pentru că nu se manifestă – ci doar raportează direct companiei aeriene.

îmbarcarea

Recunoști vreunul dintre aceste tipare, l-ai întâlnit în călătoriile tale cu avionul?

O stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.